El Consell d'Eivissa atendrà al públic amb cita prèvia a partir de dilluns vinent, dia 25 de maig. S'ha habilitat el portal web citaprevia.conselldeivissa.es per poder demanar torn i acudir presencialment a l'edifici del número 49 de l'avinguda d'Espanya a la ciutat d'Eivissa.

Al web apareixeran els diferents departaments que permeten reservar cita prèvia, així com els horaris i els dies disponibles.

Pel que respecta a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), s'ha habilitat un protocol sanitari per seguir durant la declaració de l'Estat d'Alarma per l'emergència sanitària de la COVID-19.

S'atendrà a una persona per cadascun dels nou llocs de treball habilitats en l'horari habitual (de 8.15 a 14.45 hores). Així mateix, es permetrà l'espera de tres persones dins de l'oficina respectant la distància de seguretat de dos metres. La resta haurà d'esperar a fora. Hi haurà una porta exclusiva d'entrada i una de sortida.

El Consell d'Eivissa hi ha instal·lat mampares de seguretat i el personal seguirà totes les recomanacions i obligacions marcades pel Ministeri de Sanitat. Es demana a totes les persones que hagin d'acudir a la seu que compleixin totes les mesures marcades per les autoritats sanitàries i que sempre que sigui possible es realitzin els tràmits mitjançant la seu electrònica (seu.conselldeivissa.es), renovada recentment amb més funcions i una millor compatibilitat amb els diferents dispositius i tipus d'arxius.

Per a més informació, el personal de l'OAC també atendrà per telèfon (971 195 415) i correu electrònic (oamr@conselldeivissa.es).