Opinión
Taxistes (Esther PUIGCERCÓS)
Els taxistes tornen a la vaga una altre vegada; veurem si els mesos d´estiu encara hi seran de vaga, segur que no. Ho fan ara per perjudicar als ciutadans, perquè els ciutadans són els únics perjudicats amb aquesta vaga.
La seva actitud pareix treta d´un acudit: no volen llicències temporals per als alassalariats, les volen totes per a ells, això es diu egoïsme pur i dur, a l´estiu són necessaris més taxis però ells passen, i a més opten per enfrontar-se amb el Consell. S´enfronten pel simple fet de què el Consell és progressista.
Ara diuen que el Consell no té potestat per a donar llicències temporals, però quan el Consell era del PP i donava llicències temporals no deien res, ells mateixos s´han descobert i s´ha vist per quins interesos es mouen i qui hi ha darrera.
El Consell i el senyor Albert Prats han fet el que havien de fer: posar fi a un tema que el PP no havia resolt i que resultava desastrós per a la imatge turística d'Eivissa.
- Una gran cadena abre dos nuevos supermercados en Ibiza
- Atropello en una de las avenidas principales de Ibiza
- Fuego en una yurta de madrugada en Sant Llorenç: «Mejor que no se publique nada»
- Un hotel de Ibiza del que se rumorea que se servía cocaína en el desayuno será el eje de una nueva película
- Los habitantes de Can Rova 2 se resisten a marcharse del asentamiento
- A la espera de la nueva plaza de España
- Incidente grave dentro de una ambulancia de Ibiza: hay dos heridos
- Esto es lo que le ocurre al bebé de Anabel Pantoja, ingresado de urgencia en la UCI