Resum del curs

Amb el curs aprendrem a utilitzar la xarxa social Instagram com a eina de màrqueting en línia al servei d'una empresa i/o projecte empresarial. S'explicarà el funcionament del màrqueting a les xarxes socials; Com crear els continguts d'impacte viral i baix quin format de publicació. Vorem les plataformes més importants per fer publicitat a les xarxes socials i per finalitzar com és el procés de creació d'una campanya de publicitat, des del seu inici fins a la recollida de resultats.

A qui va dirigit

Prioritàriament dirigit a persones en edat laboral empadronades a Palma.

Imprescindible:

- Haver realitzat com a mínim un curs d'introducció al Social Media, Social Media avançat i/o equivalent.

- Coneixements i utilització activa de xarxes socials (especialment Instagram, Facebook, Twitter i Linkedin).

- Disposar d'ordinador, webcam, micròfon, altaveus i connexió a Internet per poder realitzar el curs.

- Fluïdesa en l'ús de l'ordinador i Internet.

-Motivació i habilitats de comunicació, orientació al client i un bon nivell d'expressió escrita.

Imparteix: Maria Eugènia Morlans Olmos