Resum del curs
Amb el curs aprendrem a utilitzar la xarxa social Instagram com a eina de màrqueting en línia al servei d'una empresa i/o projecte empresarial. S'explicarà el funcionament del màrqueting a les xarxes socials; Com crear els continguts d'impacte viral i baix quin format de publicació. Vorem les plataformes més importants per fer publicitat a les xarxes socials i per finalitzar com és el procés de creació d'una campanya de publicitat, des del seu inici fins a la recollida de resultats.
A qui va dirigit
Prioritàriament dirigit a persones en edat laboral empadronades a Palma.
Imprescindible:
- Haver realitzat com a mínim un curs d'introducció al Social Media, Social Media avançat i/o equivalent.
- Coneixements i utilització activa de xarxes socials (especialment Instagram, Facebook, Twitter i Linkedin).
- Disposar d'ordinador, webcam, micròfon, altaveus i connexió a Internet per poder realitzar el curs.
- Fluïdesa en l'ús de l'ordinador i Internet.
-Motivació i habilitats de comunicació, orientació al client i un bon nivell d'expressió escrita.
Imparteix: Maria Eugènia Morlans Olmos