IDÒ! | LAURA CONDE SÁNCHEZ | EIVISSENCA A PALMA
Els imprescindibles de Mallorca

Silueta de l'illa de Mallorca. / SHUTTERSTOCK

Laura Conde Sánchez és una jove eivissenca de vint-i-cinc anys que ja fa gairebé cinc anys que viu a Palma, on està acabant la carrera d’Educació Primària. Durant aquest temps, ha anat descobrint alguns dels llocs i experiències que, per a ella, s’han convertit en imprescindibles a l’illa.
Pel que fa a la gastronomia, destaca el cuarto: «És com un bescuit». També menciona el gató, elaborat amb ametlles. A banda de la cuina tradicional, comenta que a Mallorca hi ha molts de restaurants de sushi i ressalta la diferència de preus amb Eivissa: «Aquí el menú em costa 13 euros, de bufet lliure, i a Eivissa costa uns 30 euros».
Un altre dels grans atractius que subratlla és la natura. «D’aquí el que m’agrada molt és que hi ha la Serra de Tramuntana, que pots fer rutes que estan guais. N’hi ha una que vaig fer amb la meua classe, que es diu ‘Els Tres Mils’, que és pujar tres muntanyes i enmig té un llac que és molt polit», assegura. «És una caminada dura, però el que m’agrada d’aquí i el que faig molt és anar d’excursió», afegeix. També acostuma a anar a platges envoltades de bosc i recomana llocs com Sa Calobra, així com el mirador i la torre d’Es Colomer.
Entre altres imprescindibles, enumera la coca de patata de Valldemossa, el tren de Sóller, ses Fonts Ufanes i la típica ruta per la catedral de Palma.
Suscríbete para seguir leyendo
- Detenido en Ibiza un hombre por intentar secuestrar a una menor a la salida de un colegio
- La Ibiza Medieval 2026 ya tiene fechas
- Una monitora herida en una pelea con 28 menores implicados en el centro de Sa Coma de Ibiza
- Hartazgo en ses Figueretes por una nueva pelea multitudinaria
- Fallece un hombre tras caer desde un acantilado en Ibiza
- Las aventuras y desventuras de un migrante conquense en la Ibiza de los años 60 y 70: «Nunca se olvida a quien te ayudó cuando no tenías un duro»
- Los residentes de Ibiza podrán solicitar la tarjeta única para viajar gratis en el transporte público de Mallorca
- El Consell y el Ayuntamiento de Sant Josep pierden Villa Otilia y una fundación religiosa la pone en venta