LITERATURA: JORDI DANIEL RIERA FERRER | Creador de contingut de llibres
Una lectura de cinc estrelles en català

Jordi Daniel Rierra Ferrer. / ARXIU PERSONAL
Jordi Daniel Riera Ferrer, de Formentera, va obrir el seu compte d’Instagram (@llibres_isolats) fa tres anys. «Venia del que es coneix com a ‘bloqueig lector’; és a dir, que no llegia pràcticament res durant l’any i això em generava un cert malestar. Els llibres sempre m’han agradat molt i em sabia greu veure com no era bo a trobar-los-hi ni temps ni energia. Imagineu quin remordiment per a algú que ha cursat Filologia, un filòleg que no llegia. Però sí que gastava bona part del temps a les xarxes socials. Així és que vaig decidir capgirar la situació i vaig obrir aquest compte de llibres», explica.
Aquí parla dels llibres que s’ha llegit enterament, i una lectura que recomana amb ímpetu és ‘El subhastador’, de Joan Samson, publicat per l’editorial Males Herbes. «Ha estat, també, una lectura de cinc estrelles amb els tocs de western crepuscular i de novel·la de misteri justos perquè la gaudís ja des de la primera pàgina», recalca. Però, a més, per a ell, la millor recomanació que pensa és, simplement, que qui vulgui s’apropi a la llibreria que tingui a la vora o a la biblioteca i que «es guiï pel gust del moment». «Sempre és bon moment per retrobar-se amb la lectura», conclou. I més si és en català i podem promocionar la nostra llengua.
- Desokupa nos dijo que por 300 euros nos abría un piso de un banco en Ibiza
- Fallece Toni 'Cala', propietario del restaurante Tijuana de Sant Antoni
- La prensa de Reino Unido asegura que miles de turistas británicos cancelan sus vacaciones a Ibiza 'porque no son bienvenidos
- La 'Bestia del Este' llega a Baleares: ¿Cómo afectará a Ibiza?
- Monumental atasco en la carretera de Sant Antoni
- En Ibiza hay una de las 25 mejores cosas nuevas que hacer en todo el mundo en 2025
- A la venta una casa payesa del siglo XIX en Ibiza
- Multazo al propietario de una finca rústica con un camping ilegal en Santa Gertrudis